خانه| به مدیریت حسین حاجیان|بزرگترین فروشگاه فروش تخم نطفه دار و فروش دستگاه جوجه کشی| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

فروش دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی


فروش دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی

دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی را میتوان یکی از بهترین ماشین های جوجه کشی موجود در بازار ایران و جهان در دسته انکوباتور جوجه آوری خانگی دانست. این ماشین جوجه کشی دارای راندمان بالا، قابلیت کارکرد مستقیم با باتری ماشین، رطوبت و دماسنج حساس، بدنه مقاوم و ده ها قابلیت دیگر می باشد.

ساخت این ماشین جوجه آوری تیم تحقیقات گروه صنعتی اسکندری را به چندین سال تحقیق وا داشت. این ماشین جوجه کشی خانگی سیستمی کاملا اتوماتیک و دیجیتال داشته و برد هوشمند به کار رفته در آن وظیفه کنترل اجزای مختلف دستگاه را برعهده دارد. رطوبت، دما و چرخش همگی به صورت هوشمند در این دستگاه کنترل میشوند و نیازی به دخالت کاربر نیست. محصول 48 تایی دارای قابلیت های متعدد و امکانات پرکاربردی است که به کاربر کمک می کند در جوجه کشی راندمان بالایی به دست آورد. تمامی امکانات این دستگاه در بخش «توضیحات» ذکر شده است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میشود توضیحات دستگاه را به دقت مطالعه بفرمایید.


قيمت 38000000ريال

فروش دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی
فروش دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی
فروش دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی

دستگاه جوجه کشی خانگی EB1

دستگاه جوجه کشی خانگی (ایزی باتور ۱) یک دستگاه تمام اتوماتیک با کاربری بسیار آسان و راندمان بالا می‌باشد. ماشین جوجه‌کشی ایزی باتور یک مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته‌شده است. به‌طوری‌که تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی دستگاه ساخت مالزی و سنسور دستگاه ساخت سوئیس می‌باشد.

از مزیت‌های این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی ساخت ایران می‌توان به تمام‌خودکار بودن دستگاه اشاره کرد که کاربر فقط با انتخاب نوع پرنده مانند بلدرچین، مرغ، کبک، غاز، اردک، بوقلمون و …  می‌تواند به‌صورت خودکار به جوجه‌کشی از آن پرنده بپردازد.

استفاده از حس‌گر SHT SENSIRION ساخت سوئیس، نمایشگر دوره جوجه‌کشی برای جلوگیری از خطا در روزهای جوجه‌کشی، فن دائم کار با فنّاوری کارکرد در حالت خلاء برای جلوگیری از استهلاک فن مخصوص سیرکولاسیون و چندین امکان دیگر از جمله سایر امکانات دیگر این محصول می باشند که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

پادکست ماشین جوجه کشی 48 تایی

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

گروه صنعتی اسکندری با بیش از 26سال تجربه در زمینهٔ ساخت ماشین‌های جوجه‌کشی خانگی، نیمه‌صنعتی و صنعتی و به‌عنوان پرچم‌دار تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی در خاورمیانه و بیش از ۱۰۰ نمایندگی در کشور، Easy Bator 1 را مخصوص جوجه‌کشی در منازل (خانگی) طراحی و تولید نموده است.

طراحی دستگاه به‌گونه‌ای می‌باشد که حتی اگر خریدار هیچ تجربه‌ای در زمینه جوجه‌کشی نداشته باشد، می‌تواند بدون هیچ دانش فنی از قابلیت جوجه‌کشی خودکار دستگاه استفاده نموده و عملیات جوجه‌کشی را به بهترین نحو انجام دهد.

علاوه بر این کاربر با استفاده از شانه‌های این دستگاه که به‌صورت رایگان ارائه می‌گردد می‌تواند از تمامی پرندگان و ماکیان جوجه‌کشی کند. ظرفیت جوجه‌کشی بسته به نوع پرنده متفاوت است که در جدول زیر به‌طور کامل به آن‌ها اشاره‌شده است.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور یک دارای منوی انتخاب پرنده برای جوجه کشی تمام اتوماتیک از پرندگان پرکاربرد نظیر مرغ، بلدرچین، بوقلمون، کبک، اردک و غاز می باشد. همچنین این دستگاه دارای 3 نوع شانه مخصوص بوده و دستگاه قابلیت جوجه کشی از تمامی پرندگان اهلی و زینتی را دارد.“

ظرفیت تخم پرنده های مختلف در دستگاه جوجه کشی 48 تایی

نوع تخم نطفه دار ظرفیت تخم نطفه دار در دستگاه جوجه کشی 48 تایی
تخم نطقه دار مرغ 48 عدد
تخم نطقه دار بلدرچین 120 عدد
تخم نطقه دار بوقلمون 20 عدد
تخم نطقه دار کبک 48 عدد
تخم نطقه دار اردک 20 عدد
تخم نطقه دار قرقاول 48 عدد
تخم نطقه دار غاز 20 عدد
تخم نطقه دار طاووس 75 عدد
تخم نطقه دار کاسکو 120 عدد
تخم نطقه دار طوطی 120 عدد
تخم نطقه دار فنچ 120 عدد
تخم نطقه دار کبوتر 120 عدد
تخم نطقه دار قناری 120 عدد
تخم نطقه دار فلامینگو 18 عدد
تخم نطقه دار لک لک 18 عدد

 

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1

مشخصات فنی محصول ماهیت
سیستم کاهنده ولتاژ دارد
سیستم برق اضطراری دارد
سیستم خودکار جوجه‌کشی دارد
سیستم جوجه‌کشی حرفه‌ای (دستی) دارد
سیستم آژیر خطر دارد
برد برد هوشمند H3
سیستم مونتاژ SMD
ماهیت نمایشگر روزشمار دوره جوجه کشی
نوع حس‌گر SHT SENSIRION ساخت سوئیس
توان مصرفی ۲۰ وات
نوع برق مصرفی ۲۲۰ ولت شهری
جنس بدنه داخلی پلاستوفوم پی سی
جنس بدنه خارجی ABS براق
جنس قطعات داخلی پلیمرهای صنعتی
خدمات پس از فروش ۱۰ سال
مونتاژ ایران
قطعات مکانیکی و الکتریکی ساخت مالزی
ماهیت شانه‌ها سه نوع شانه برای جوجه‌کشی از تمامی پرندگان
گارانتی و خدمات پس از فروش ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط
جنس نورگیر دستگاه پلی کربنات
فنّاوری فن دائم کار کارکرد در حالت خلاء
سیستم کنترل دما تمام‌خودکار و فول دیجیتال با دقت یک‌ دهم درجه
سیستم کنترل رطوبت تمام خودکار و فول دیحیتال با نم ساز
سیستم گردش تمام‌خودکار با موتور گیربکس دار ساخت مالزی
سیستم اکسیژن‌گیری تماماً هوشمند
زاویه چرخش ۹۰ درجه

 

توجه : با توجه به شرایط تحریم مشخصات و قطعات بدون اطلاعات قبلی قابل تغییر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماشین جوجه کشی ۴۸ تایی میتوانید به قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید و از این طریق با کارشناسان گروه صنعتی اسکندری در ارتباط باشید. همچنین برای خرید محصول به صورت آنلاین میتوانید از دکمه خرید آنلاین استفاده نمایید. البته لازم به ذکر میباشد در صورت خرید و ثبت سفارش به صورت آنلاین محصول از خود کارخانه در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

همچنین میتوانید با ارسال عدد ۴۸ به سامانه پیامکی 10009000900 منتظر تماس کارشناسان شرکت باشید. گروه صنعتی اسکندری از طریق اکثر شرکت های حمل نقل مانند حمل خرده بار پیشتاز بندر، باربری وطن، شرکت تی پاکس، کالارسان و پیک باد پا و پست جمهوری اسلامی ایران و پست پیشتاز امکان ارسال دستگاه جوجه کشی خانگی ۴۸ تایی را برای تک تک شهرها و روستاهای ایران با هزینه حمل ناچیز امکان پذیر نموده است. همچنین امکان خرید مستقیم و ارزان از کارخانه برای هم میهنان گرامی فراهم می باشد.

توجه: برای خرید این محصولات به 4 روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر و خرید برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه و ارسال رایگان ، برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمائید.

۳- ارسال عدد ((48)) به سامانه 10009000900 به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اصرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ایمنی دستگاه جوجه‌کشی خانگی Easy Bator 1

در بسیاری از موارد شاهد خطراتی مانند برق‌گرفتگی و آتش‌سوزی از جانب دستگاه‌های جوجه‌کشی موجود در بازار ایران بوده‌ایم که اغلب توسط ماشین‌های جوجه‌کشی خانگی غیراستاندارد موجود در بازار بوده است که از بردهای آماده چینی استفاده کرده‌اند.

این در حالی است که در طراحی دستگاه جوجه‌کشی خانگی ایزی باتور۱ ایمنی در اولویت اول قرارگرفته است به همین منظور کاهنده ولتاژ بر روی برد دستگاه تعبیه‌شده تا کاربر با خیالی راحت بتواند دستگاهی ایمن را خریداری کرده و استفاده نماید.

قيمت : 5000000 ريال