خانه| به مدیریت حسین حاجیان|بزرگترین فروشگاه فروش تخم نطفه دار و فروش دستگاه جوجه کشی| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

فروش دستگاه ۴ تایی شترمرغ تویین کاکس


فروش دستگاه ۴ تایی شترمرغ تویین کاکس
قيمت 50000000ريال

فروش دستگاه ۴ تایی شترمرغ تویین کاکس
فروش دستگاه ۴ تایی شترمرغ تویین کاکس
فروش دستگاه ۴ تایی شترمرغ تویین کاکس

اگر بیکار هستید یا به دنبال شغل دوم هستید بهترین فرصت برای کسب در آمد برای خود و خانوادت است با خرید این دستگاه صاحب یک شغل پر درآمد شوید فقط با 5میلون یک شغل داتمی داشته باشید


نکات مربوط به جوجه‌کشی تخم نطفه‌دار شترمرغ

 

جوجه کشی تخم نطفه دار شترمرغ

  • بعد از خرید تخم‌های نطفه‌دار باکیفیت، باید با شرایط نگهداری و جوجه‌کشی آن‌ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید محیط مناسبی برای جوجه‌کشی آن‌ها فراهم کنید و کار پرورش شترمرغ خود را توسعه بدهید:
  • اگر به‌عنوان یک عرضه‌کننده یا پرورش‌دهنده قصد نگهداری تخم‌های نطفه‌دار را دارید، باید شرایطی را مهیا کنید که نطفه‌ها دچار مرگ سلولی نشوند. تخم‌های نطفه‌دار شترمرغ باید حداکثر به مدت ۷ روز در معرض اشعه فرابنفش قرار بگیرند تا باکتری‌های موجود روی پوسته و محیط به‌طورکلی از بین بروند.
  • دمای ایده آل برای دوره نگهداری بین ۱۷ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد است. میزان رطوبت نسبی این دوره باید به حدی باشد که آب محتویات تخم‌ها بیش‌ازحد اتلاف نشود. رطوبت نسبی ایده آل برای دوره نگهداری، ۳۵ درصد است.
  • دوره جوجه‌کشی تخم نطفه‌دار شترمرغ تقریباً ۴۲ روز طول می‌کشد. اما این نکته را نیز به یاد داشته باشید که طول دوره جوجه‌کشی به دما وابسته است و می‌تواند کم و زیاد شود. دمای ایده آل برای دوره جوجه‌کشی تخم نطفه‌دار شترمرغ ۳۶٫۵ – ۳۶ درجه سانتی‌گراد است. همچنین جنین‌ها برای داشتن یک دوره جوجه‌کشی موفق به ۳۰ درصد رطوبت نیاز دارند.
  • تخم‌ها باید حداقل دو بار در روز ( ۸ تا ۱۰ بار بهتر است) چرخانده شوند و این کار باید تا روز ۳۹ ام ادامه پیدا کند.
  • نور آزمایی یکی دیگر از اقدامات اصلی دوره جوجه‌کشی تخم نطفه‌دار شترمرغ است چون حضور تخم‌های بدون نطفه در کنار تخم‌های نطفه‌دار به ضرر جنین‌های در حال رشد می‌باشد. درصورتی‌که این کار را بعد از دو هفته انجام دهید به نتایج مطلوب‌تری خواهید رسید.

ماشین جوجه کشی تویین کاکس مناسب برای جوجه کشی انواع پرندگان می باشد. که قابلیت جوجه کشی شترمرغ را نیز دارد. در ادامه این مطلب به بررسی قابلیت های دستگاه تویین کاکس شترمرغ (۴ عددی) می پردازیم با ما همراه باشید.

  • ABS سخت ، دو جداره با عایق بندی دوبل ( ضد ضربه – ضد شکستگی )
  • دیجیتال با دقت ۰/۱ درجه سانتی گراد قابل برنامه ریزی
  • رطوبت سنج : دیجیتال با دقت بالا
  • ظرفیت :۴عدد تخم شترمرغ
  • شیشه : از جنس اکرولیک ، دو جداره با عایق بندی دوبل
  • فن مخلوط کننده هوا : دائم کار، قابل تعویض
  • بدون ایجاد گرمایش اضافی در کابین
  • دارای آلارم هشدار دهنده

همراه با ۱۲ ماه گارانتی طلایی بی قید و شرط تعویض و تعمیر قطعات یدکی و ۵ سال خدمات پس از فروش

ماشین جوجه کشی تویین کاکس شتر مرغ ۴ عددی

دستگاه هایی که زیر فیش برق، سوراخ تخلیه گاز مونوکسید ندارند، اصل نبوده و چینی می باشند و به علت نداشتن تهویه مناسب , پشت درپوش هایی که به جای شیشه درب دستگاه نصب شده (به علت ارزان شدن قیمت تمام شده ) به شدت عرق کرده و کنترل رطوبت مشکل ساز می شود .

ترموستات 96تایی

سنسورهای ماشین جوجه کشی تویین کاکس شتر مرغ  وظیفه اندازه گیری دما و رطوبت داخل دستگاه را دارند و چنانچه نمایشگر دما و یا رطوبت حرف E را نشان دهند یعنی سنسور مربوطه قطع می باشد

سنسور دما

سنسور رطوبت

دستگاه جوجه کشی خانگی تویین کاکس دارای آلارم هشدار دهنده می باشد که چنانچه دما و رطوبت از میزان تعریف شده کمتر و یا بیشتر شود به صدا در می آید برای خاموش کردن آلارم دکمه – را فشار دهید .

– چنانچه نمایشگر دما حرف EEE را نمایش دهد یکی از سیم های سنسور میله ای دما قطع شده است .
– چنانچه نمایشگر رطوبت دو حرف EE را نمایش دهد یکی از سیم های سنسور رطوبت قطع شده است .

ترموستات جوجه کشی

تنظیمات دستگاه جوجه کشی شترمرغ ۴ تایی

– دکمه ست فشار داده
– دراین حالت نمایشگر رطوبت دو حرف pp نشان میدهد
– با دکمه – و + دما را تنظیم نمائید .
– تنطیمات دستگاه جوجه کشی ۴ عددی شترمرغ در کارخانه انجام شده است .
موتور فن دائما هوای درون دستگاه را به بیرون هدایت می کند تا عملیات تهویه انجام شود لذا با افزایش و کاهش دمای محیط تنظیم دمای درون دستگاه تغییر می کند بنابر این دمای محیط اطراف دستگاه نباید نوسان زیادی داشته باشد.

**همراه دستگاه جوجه کشی تویین کاکس ترنر مرغ ، غاز و بلدرچین می توانید سفارش دهید / با پرداخت ۰ تومان اضافه غیر از این ۳ نوع ترنر، ترنر شترمرغ هم تقدیم می شود. غیر از آن با پرداخت مبلغ خالص دستگاه ترنر شترمرغ فقط ارسال می شود.

قیمت دستگاه جوجه کشی دیجیتال تویین کاکس ، فقط با ترنر شترمرغ : ۰ هزار تومان می باشد.

فقط با ۳ مدل شونه   ۰ هزار تومان
فقط با شونه شترمرغ ۰ هزار تومان
هر ۴ مدل شونه تخم نطفه دار پرندگان ( مرغ ، غاز ، بلدرچین و شترمرغ ) ۰ هزار تومان

 

این چرخاننده هر ۲ ساعت، تخم ها را به آرامی با زاویه ۶۰ درجه می چرخاند . سیستم موتور آن به گونه ای طراحی شده است که عملیات چرخش را بدون اینکه دیده شود انجام داده و نیازی به تایمر و مدار الکترونیکی ندارد . به همین دلیل این چرخاننده در تمامی دستگاه های گازی و نفتی قدیمی قابل استفاده می باشد .

                    ماشین جوجه آوری تویین کاکس شتر مرغ                                                                                 دستگاه جوجه کشی شترمرغ ۴ تایی

 

این چرخاننده برای تخم های با وزن کمتر از ۱۱۰۰ گرم طراحی شده است

ظرفیت : ۴ عدد تخم شتر مرغ

دی کیو شاپ سایت جامع جوجه کشی ایران که این وبسایت بروزترین و آخرین مطالب پرورش طیور و جدیدترین و مجهزترین دستگاه جوجه کشی فول دیجیتال را خدمت شما کاربران محترم ارائه می کند.

قيمت : 5000000 ريال